Zlomení

Nový dizajn na otvorené stretnutie spoločenstva SP na Sliači s názvom ZLOMENÍ. 

Páči sa mi viac, jak to čo bolo pred tým (aj pred tým som ja robil). Ten nápis “Zlomení”  som si samozrejme pekne nakreslil voľnou rukou do svojho skicáka, a potom prekreslil pomocou kriviek. A fotku mi poslal Martin Heneš. Týmto ho chcem pozdraviť. (Dal by som tu link na jeho portfolio ale nemá to vo webovej podobe. Peknú grafiku robí). No ale už prejdime k samotným plagátom.


Poster_Mockup02


iPad2-Black-Perspective-View-Landscape-Mockup

Pridaj komentár

